Δήμος Τριφυλίας: Απάντηση σε δημοσίευση ιστοσελίδας ενημέρωσης με τίτλο «Άραγε τον ίδιο ζήλο στις (άμεσες) πληρωμές δείχνει η Δημοτική Αρχή σε όλους;»

ΤΟΠΙΚΑ, ΤΟΠΙΚΑ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Απάντηση στη δημοσίευση της ιστοσελίδας ενημέρωσης “Γαργαλιάνοι on line” με τίτλο «Άραγε τον ίδιο ζήλο στις (άμεσες) πληρωμές δείχνει η Δημοτική Αρχή σε όλους;» αναφερόμενη στην εξόφληση των χρηματικών ενταλμάτων δαπανών των εκδηλώσεων στις 26/12/2017 στους Γαργαλιάνους από την Κοινωφελή Επιχείρηση.

Η επιλεκτική αναφορά στις συγκεκριμένες δαπάνες επιδεικνύει ή ελλιπή ενημέρωση ή σκοπιμότητα.
Γιατί άραγε δε γίνεται καμία αναφορά για την εξόφληση της δαπάνης που αφορά τη μίσθωση του ψηφιακού πλανηταρίου, το οποίο τελείωσε τις προβολές του και εξέδωσε τιμολόγιο στις 23/12 και πληρώθηκε την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά τις εορταστικές αργίες; Και αυτό το χρηματικό ένταλμα αναρτήθηκε ΔΙΑΥΓΕΙΑ, όπως και κάθε άλλη δαπάνη μικρότερη ή μεγαλύτερη.
Γιατί άραγε δε γίνεται καμία αναφορά και στην τακτικότητα των υπολοίπων πληρωμών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους;

Η Οικονομική Υπηρεσία της Κοιν. Επιχείρησης αντιμετωπίζει όλους τους αναδόχους προμηθειών ή υπηρεσιών της εντός και εκτός Τριφυλίας με τον ίδιο τρόπο και εξοφληθεί τις δαπάνες της με σειρά προτεραιότητας το πολύ εντός 15 ημερών από την προσκόμιση των τιμολογίων.
Απόδειξη αυτών, πέραν της μαρτυρίας των προμηθευτών της, είναι πως θα εισέλθει στο νέο χρόνο χωρίς κανένα ανεξόφλητο τιμολόγιο του έτους 2017, πέραν ελαχίστων αυτών που ακόμη δεν έχουν προσκομισθεί στην Υπηρεσία.
Αυτή η πρακτική ακολουθείται και κανείς προμηθευτής δεν έχει ποτέ παραπονεθεί για καθυστέρηση πληρωμής.

Επομένως το «καλό όνομα» η Κοινωφελής Επιχείρηση ήδη το έχει χτίσει. Παρ’ όλα αυτά ευχαριστούμε θερμά που μας δόθηκε η ευκαιρία να γίνει γνωστή η άψογη συνεργασία με τους προμηθευτές μας και η εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών της Κοινωφελούς Επιχείρησης.

Αφήστε μια απάντηση